Κυριακή 15 Αυγούστου 2010

ΖΑΦΕΙΡΟΠΟΥΛΟΣ Aθανάσιος


ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ
Ημερομηνία γέννησης: 13-12-1949
Τόπος γέννησης: ΔΡΑΜΑ
Θέση στην ομάδα: ΕΞΩ ΔΕΞΙΑ
Αγωνιστικοί περίοδοι : 1974-77
Προηγούμενες ομάδες: ΤΣΙΚΟ ΔΟΞΑΣ και πρώτη ομάδα ΔΟΞΑΣ (ΑΠΟ 1967-74)
Επόμενες ομάδες: -

Αξέχαστο παιχνίδι: «ΚΑΡΔΙΤΣΑ-ΠΑΝΔΡΑΜ 0-0, με προπονητή τον Γ.ΚΕΡΜΕΝΙΔΗ, επί προεδρίας ΦΙΤΣΙΟΥ, ήμουν ο καλύτερος παίκτης του γηπέδου σε ένα ματς όπου Ο Δ. ΦΕΣΤΕΡΗΣ είχε κατεβάσει τα ρολά».

Ποιο δύσκολος αντίπαλος ποδοσφαιριστής: ΒΟΥΛΓΑΡΗΣ (ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ ΒΟΛΟΥ)
ΠΙΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗ ΑΝΑΜΝΗΣΗ : «Σαν νέο παιδί συμμετείχα σαν εκπρόσωπος της Δράμας σε κοινωνικές εκδηλώσεις (αυτό είναι το ποδόσφαιρο μη το ξεχναμε), κοινωνικοποιήθηκα και έκανα γνωριμίες σε όλη την Ελλάδα, αυτό είναι πλούτος, ο αθλητισμός ενώνει, σε κάνει να γνωρίζεις ανθρώπους και εγώ έτσι γνώρισα την κοινωνική καταξίωση».
ΠΙΟ ΔΥΣΑΡΕΣΤΗ ΑΝΑΜΝΗΣΗ : «Ο τραυματισμός μου που με στέρησε την εξέλιξη μου, ήμουν μεγάλο ταλέντο αλλά αυτό το ταλέντο που μου έδωσε ο Θεός δεν το αξιοποίησα., φταίω εγώ, γιατί πιστεύω ότι η δική μας συμπεριφορά χαρακτηρίζει και τη συμπεριφορά των άλλων».

ΑΠΟΨΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΠΑΝΔΡΑΜΑΪΚΟ : «Σήμερα Ο ΠΑΝΔΡΑΜ συνεχίζει την παλιά ιστορία (THE SAME OLD BLUES) χωρίς βαριά ονόματα και χωρίς τη στήριξη οικονομικά πολύ επιφανών ανθρώπων συνεχίζει με τη συμπαράσταση και την αγάπη αυτών των 300 ανθρώπων, όπως παλιά.
Στο τερεν μέσα όλοι είναι ίσοι, ο κάθε αθλητής αν έχει καρδιά θα υπερβάλει και έτσι μπορεί να κερδίσει και τα ονόματα. Επιτυχία είναι η προσπάθεια».

ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΣΤΟΙΧΕΙΑ: Ασχολήθηκε μετά την αθλητική του καριέρα με την προπονητική και εργάσθηκε στις ομάδες: ΑΚΡΟΠΟΛΗ, ΜΟΝΑΣΤΗΡΑΚΙ, AΒΕΡΩΦ, ΔΟΞΑ ΣΙΤΑΓΡΩΝ, ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΙΚΗ ΔΟΞΑ, ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ, ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΟΙ, ΛΥΔΙΑ ΚΑΒΑΛΑΣ, ΕΠΣΑΠ ΔΡΑΜΑΣ (τα έτη 1977-89)
Τελείωσε 7 σχολές ποδοσφαίρου, έχει πτυχίο A΄ Εθνικής και θέλει να κάνει ιδιαίτερη αναφορά στους παρακάτω προπονητές που πιστεύει ότι με τις προπονητικές τους γνώσεις και την αγάπη τους προσέφεραν τα μέγιστα στο δραμινό ποδόσφαιρο: ΙΕΡΕΜΙΑΣ Χ''ΜΙΧΑΗΛ, Ν.ΓΡΗΓΟΡΙΟΥ, Ν.ΠΑΓΚΑΛΟΣ, Π.ΜΑΡΚΟΒΙΤΣ, ΑΝΤΩΝΗΣ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ, Κ.ΚΑΡΑΠΑΤΗΣ.
Ο ΣΑΚΗΣ ΖΑΦΕΙΡΟΠΟΥΛΟΣ ζει στη ΔΡΑΜΑ, είναι επαγγελματίας ηλεκτρονικών παιχνιδιών, είναι παντρεμένος με 3 παιδιά και 2 εγγόνια.
Με την άδεια του παραθέτουμε το παρακάτω τετράστιχο ενός ανθρώπου του αθλητισμού που είχε σαν οδηγό το τρίπτυχο: «παίζω – διασκεδάζω - χαίρομαι»
«Ενώ εσκάλιζα παλιές φωτογραφίες,
ήρθαν στη μνήμη μου θαμμένες ιστορίες,
κι από τα ακούρσευτα του νου μου τα λημέρια,
αίμα στάλαξαν της μνήμης τα μαχαιριά
».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου